środa, 22 marca 2017

Artystycznie i kotkowo

Witam Was moi mili,cóż systematyczność na tym blogu nie jest moją dobrą stroną,
pochłania mnie mój  artystyczny :D
Dzisiaj parę obrazów z kotami w roli głównej,którymi zachwycam się systematycznie na fb.
Widać że Raphael Vavasseur uwielbia te chodzące indywidualności
 i potrafi pięknie przelać na płótno to co widzi.


Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony autora z  fb TU
ja wybrałam te które mi się najbardziej podobały.










O Raphaelu Vavasseur pisałam już TU
ale chętnie powracam do jego twórczości,te obrazy mają duszę ,

widać że autor bardzo kocha koty i doskonale je zna.

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego napisania

6 komentarzy:

  1. Muszę narysować jakiegos Kota w takim razie specjalnie dla Ciebie Kochana ( oczywiscie za darmo :) ) Proszę przypomnij mi o tym w Czerwcu jak będe już po ślubie, bo chciałabm Ci zrobic taką niespodziankę :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana jesteś,już się cieszę😁,buziak wieki😘 leci do Ciebie😚😚😚❤

      Usuń
  2. Jejku, przecudne obrazy! :) Zakochałam się w nich... Sama czasem lubię szkicować jakieś kocury, ale tak właściwie dopiero zaczęłam przygodę z rysowaniem po kilku latach przerwy.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie tak jak ja,jestem nimi oczarowana😊
      Wytrwałości w szkicowaniu życzę i dziękuję za odwiedziny 😊
      Pozdrawiam cieplutko 😘

      Usuń
  3. co one w sob ie mają, że tak je kocham ?
    bużka Gosik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to co 😊 ta ich bosskość,mruczando kiedy tak leżą na twoich kolanach i domagają się głasków,mogłabym wymieniać jeszcze długo,ślę przecież Ty to wiesz,prawda😁
      Buziaki ślę 😘 😊

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądacie:)))