niedziela, 19 maja 2013

Zielony scrapek




Kolejna zabawa w scrapki
odbywa się TU czyli u Miki.
Do końca pozostało 3 dni,więc jeśli ktoś chce się pobawić programami to do dzieła,robić i wysyłać na maila do Miki z blogu Buro mi.

Zielony to kolor który często pojawia się w moich sutaszowych robótkach ,bodaj jeden element,ale gdzieś tam się przewija.To TU możecie zobaczyć, jak chcecie poznać moje inne niż kocie zainteresowanie.


Dobrze teraz pokażę to co zrobiłam w kolorze zielonym:)))





Teraz zauważyłam, że często pojawia się w moich scrapkach pająk,ciekawe dlaczego?
Nie lubię spotykać pająków w domu,ale podziwiam je w otaczającej mnie przyrodzie,
a i jestem  przesądna-nie zabijam pająków ,ale moje koty owszem,to urodzone drapieżniki:)))
A tu naturalny scrapek z moim wychodzącym kotem Bąbelkiem

Dorzucę dla Was wszystkich trochę zapachu z mojego bzu
oraz cudownej woni konwalii,ostatnio dostałam taki bukiecik,ale szybko przekwitł:(
Miłego dzionka
Czyż nie urocze zjawisko?

12 komentarzy:

  1. Ten z motylkiem jest czadowy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielony kolor to kolor wiosny i nadziei...
    Drugi scrapek jest najfajniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam się na scrapkach ...ale zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutkie to foto z chomikami jest rewelacyjne wprawiło mnie w rozbawienie :) ostatnio też dostałam konwalie zrywane świeżo z ogródka ku mojemu zdziwieniu stoją do dzisiaj co więcej wyglądają jak świeżo ścięte i dalej intensywnie pachną...Pozdrawiam cieplutko majowo :)..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu ja też nie mogłam mu się oprzeć:)
      Moje konwalie zwiędły w rekordowym tempie,może za wcześnie zerwane?
      Miłych dni,pełnych słonka życzę:D

      Usuń
  5. z motylkiem i z 3 malutkimi kociaczkami cudne. Ale wszystkie i tak mi się podobają. pozdrawiam. bardzo nam się tutaj podoba, będziemy częściej zaglądać;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,,^..^,,,Witam i cieszę się, że jesteście ...
      Czujcie się jak u siebie w domu:D ^*^

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądacie:)))