piątek, 12 kwietnia 2013

Wiosna i różowy skrapek

Bawimy się na różowo,cóż to nie jest mój kolor,więc moje skrapki będą we wściekłej odmianie tego koloru,bo skoro wiosna to intensywne kolorki.
Teraz zabawa przeniosła się do Katzebemol http://katzebemol.blogspot.com/,do 21 kwietnia,wysyłamy naszą wesołą twórczość.
Tyle ile nas, tyle pomysłów,no to skrapnij sobie na różowo:)))
Bierzemy byka za rogi.....
 Wiosna już powoli rozkwita....

To hasełka dla niedowiarków pojawiających się czasami:)))
Wiosennie i kolorowo pozdrawiam wszystkich odwiedzających  i witam nowych obserwatorów.


15 komentarzy:

  1. Oj tam zaraz niedowiarkow! No przyszla wreszcie, wprawdzie z miesiecznym opoznieniem, ale zawsze. Lepiej pozno niz nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie przyjęłaś do wiadomości prawdę oczywistą Pantero,czy musiały wyrosnąć w ogródku piękne kwiatki żebyś zaakceptowała ten fakt?:)))
      Serdeczności na weekend:)

      Usuń
  2. Jakie piękne scrapki :D :D :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,mam nadzieję, że jeszcze coś wymyślę i podeślę Tobie:)
      Ciepłego weekendu życzę:)

      Usuń
  3. ha... myślisz, że różowy kotek jest ładny ? hihi
    do tego w ciapki ?
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha...powiedz mi, który mój kot jest różowy,hi,hi.
      Żaden nie jest przerobiony na róż,a właściwie to gdzieś widziałam kolorowego kota,w necie oczywiście,prezentował się zabójczo:)))
      Spokojnej nocy Asiu i udanego weekendu z kawusią na werandzie:)))

      Usuń
  4. Ale się rozbestwiłaś z tymi skrapkami ! ;)
    Co jeden to fajniejszy ;))

    Piękne kolorki i historyjki na nich :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amyszko sama dobrze wiesz,że to świetna zabawa,a programy dostarczają wiele możliwości:)))
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Ślicznie i bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne scrapki , ale ostatni najpiękniejszy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Barwnie kolorowo :) chyba już wszystkim brakuje koloru :) ale to już chyba kwestia dni , zrobiło się dość ciepło , nawet napotkałam już pierwsze kwiatki w niebieskim żywym kolorze :)...Pozdrawiam wiosennie :)..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądacie:)))