piątek, 25 października 2013

Kropki w scrapkach

Drugim tematem scrapkowym jest kropka w szeroko pojętym znaczeniu.
Daje to nam możliwość stworzenia przeróżnych kombinacji z kropką w tle.
Cóż każdy rozumie temat inaczej i dlatego tak mi się podoba ta zabawa,która tym razem odbywa się u Abigail,prace można nadsyłać do 29.10.2013 na adres mailowy Abi.
A to moje scrapki i kropki.



Do  29.10.13 zostało jeszcze trochę czasu,ja pewnie jeszcze coś wymyślę,a jak nie to którąś z tych wyślę Abi,dołączajcie do scrapujących,świetna zabawa.


12 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi sie nr 5, ta deszczowa kartka.
    Wszystkie sa fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aniu,dołącz do nas ze swoimi pracami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie jakos to nie przemawia, a poza tym za malo umiem w obrobkach fotograficznych. Wole popatrzec i pokibicowac.

      Usuń
  3. Bardzo fajne. Mnie się podoba druga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się podoba najbardziej trzecia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1,3,5,6 podobają mi się bardzo :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się chyba kotek na fioletowym listku...Miłego wieczorku Gosiu..

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie super! powodzenia w konkursie :)
    zupełnie nie umiem robić scrapków.. nawet nie wiem jak się do tego zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, jakoś przeoczyłam tego posta... Piękne wszystkie :), widzę, że kropki Cię zainspirowały :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abi w tej zabawie zawsze tematy inspirują na całego,jak tylko czas pozwala to pochłania mnie na całego scrapowanie:)

      Usuń
  9. Dziękuję za wszystkie komentarze,miło mi że zaglądacie do mnie i dzielicie się swoimi myślami.Pozdrawiam serdecznie odwiedzających.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądacie:)))